Logowanie na stronie głównej uczelni – wszia.opole.pl
- W prawym górnym rogu – ZALOGUJ SIĘ
- Login to nr indeksu np.: aa123456
- Hasło to PESEL
- W zakładce „Jestem studentem” klikamy menu „Studia podyplomowe”.
- W zakładce tej będą nowe informacje, takie jak np.: terminy zjazdów, zmiany planów, konsultacje, itp.
Logowanie na platformie e-learningowej – e.wszia.opole.pl
- Nazwa użytkownika to nr_indeksu@g.wszia.opole.pl np.: aa123456@g.wszia.opole.pl
UWAGA: całość pisana mały literami, bez spacji. - Hasło to PESEL
Na kokpicie powinni mieć Państwo ikony z przedmiotami realizowanymi w danym semestrze. W tym miejscu będą dostępne materiały dydaktyczne.
Jedna z ikon o nazwie Serwis informacyjny zawiera informacje dotyczące form zaliczenia, dokumentów niezbędnych do realizacji praktyk itp.
Logowanie do zajęć on-line za pośrednictwem Google Meet
Na tej platformie będą prowadzone zajęcia w czasie rzeczywistym.
Film instruktażowy dostępny tutaj
Otwieramy stronę https://www.google.com i w prawym górnym rogu klikamy przycisk „zaloguj się” lub „dodaj kolejne konto”. Następnie wpisujemy:
- Login: nr_indeksu@g.wszia.opole.pl np.: aa123456@g.wszia.opole.pl
- Hasło: PESEL
Osoby posiadające prywatne konta pocztowe na gmailu muszą w pierwszej kolejności wylogować się z nich.
Po zalogowaniu się klikamy w prawym górnym rogu na menu i wybieramy kalendarz. Po wybraniu określonej daty powinny pojawić się zaplanowane zajęcie. Będą tam umieszczane plany zajęć na cały semestr.
Po kliknięciu na wydarzenie klikamy niebieski przycisk „Dołącz w Google Meet”
UWAGA!
Aby uzyskać swój nr indeksu należy skorzystać z poniższego linku:
Po uzyskaniu dostępu do platformy prosimy o korzystanie z poczty w domenie @g.wszia.opole.pl. Logujemy się do niej tak jak do platformy Google Meet, ale w menu wybieramy „Gmail”. Za pomocą tej poczty prosimy o prowadzenie korespondencji z uczelnią