Od 5 października 2023 r. ujednolicamy sposób logowania do naszych platform:
- strona główna uczelni
- Google (Google Meet+Kalendarz+Gmail)
- Moodle (e.wszia)
Szczegółowe informacje w menu rozwijany poniżej.
Informacje
Logowanie do wszystkich poniższych serwisów wymaga loginu i hasła.
Jako login wymagany jest aktualny numer indeksu.
Jeżeli studiują Państwo na kilku kierunkach równocześnie to posiadają państwo kilka numerów indeksu i tym samym kilka kont w serwisie Google i Moodle.
Numer swojego indeksu można sprawdzić za pomocą poniższego linku:
W prawym górnym rogu – ZALOGUJ SIĘ
- Nazwa użytkownika to nr_indeksu@g.wszia.opole.pl
np.: aa123456@g.wszia.opole.pl
UWAGA: całość pisana mały literami, bez spacji. - Hasło składa się z liter zawartych w numerze indeksu (pierwsza litera duża, druga litera mała) oraz numeru PESEL*
Np. dla osoby z numerem indeksu aa12345 i PESELem 00123456789 hasło będzie miało postać: Aa00123456789.
*Jeżeli nie masz numeru PESEL to hasło składa się z daty twojego urodzenia: YYMMDD oraz pięciu zer (00000).
Dla osoby urodzonej 5 grudnia 2019 r. będzie to 19120500000
e.wszia.opole.pl
- Nazwa użytkownika to nr_indeksu@g.wszia.opole.pl
np.: aa123456@g.wszia.opole.pl
UWAGA: całość pisana mały literami, bez spacji. - Hasło składa się z liter zawartych w numerze indeksu (pierwsza litera duża, druga litera mała) oraz numeru PESEL*
Np. dla osoby z numerem indeksu aa12345 i PESELem 00123456789 hasło będzie miało postać: Aa00123456789.
*Jeżeli nie masz numeru PESEL to hasło składa się z daty twojego urodzenia: YYMMDD oraz pięciu zer (00000).
Dla osoby urodzonej 5 grudnia 2019 r. będzie to 19120500000
Na kokpicie powinni mieć Państwo ikony z przedmiotami realizowanymi w danym semestrze. W tym miejscu będą dostępne materiały dydaktyczne.
Na studiach podyplomowych jedna z ikon o nazwie Serwis informacyjny zawiera informacje dotyczące form zaliczenia, dokumentów niezbędnych do realizacji praktyk itp.
Na tej platformie będą prowadzone zajęcia w czasie rzeczywistym.
Film instruktażowy dostępny tutaj
Instructional video available here
Otwieramy stronę https://www.google.com i w prawym górnym rogu klikamy przycisk „zaloguj się” lub „dodaj kolejne konto”. Następnie wpisujemy:
- Nazwa użytkownika to nr_indeksu@g.wszia.opole.pl
np.: aa123456@g.wszia.opole.pl
UWAGA: całość pisana mały literami, bez spacji. - Hasło składa się z liter zawartych w numerze indeksu (pierwsza litera duża, druga litera mała) oraz numeru PESEL*
Np. dla osoby z numerem indeksu aa12345 i PESELem 00123456789 hasło będzie miało postać: Aa00123456789.
*Jeżeli nie masz numeru PESEL to hasło składa się z daty twojego urodzenia: YYMMDD oraz pięciu zer (00000).
Dla osoby urodzonej 5 grudnia 2019 r. będzie to 19120500000
Osoby posiadające prywatne konta pocztowe na Gmailu muszą w pierwszej kolejności wylogować się z nich.
Po zalogowaniu się klikamy w prawym górnym rogu na menu i wybieramy kalendarz. Po wybraniu określonej daty powinny pojawić się zaplanowane zajęcie. Będą tam umieszczane plany zajęć na cały semestr.
Po kliknięciu na wydarzenie klikamy niebieski przycisk „Dołącz w Google Meet”
Po uzyskaniu dostępu do platformy Google prosimy o korzystanie z poczty w domenie @g.wszia.opole.pl. Logujemy się do niej tak jak do platformy Google Meet, ale w menu wybieramy „Gmail”. Za pomocą tej poczty prosimy o prowadzenie korespondencji z Uczelnią.
Pakiet Office firmy Microsoft udostępnianym na czas studiowania aktywnym studentom studiów I i II stopnia oraz studiów jednolitych magisterskich. W celu uzyskania dostępu do pakietu Office należy:
1. Wypełnić poniższy formularz (link do formularza) jest on dostępny tylko po zalogowaniu się na swoje konto pocztowe w domenie @g.wszia.opole.pl.
2. Po weryfikacji danych na adres Studenta w domenie @g.wszia.opole.pl zostaną wysłane dalsze informacje.
Zarządzanie:
- I/II semestr I stopnia – mgr inż. I. Mstowska;
- III/IV semestr I stopnia – mgr J. M. Kaczmarek;
- V/VI semestr I stopnia – mgr F. Pokusa;
- I/II semestr II stopnia – mgr E. Piróg;
- III/IV semestr II stopnia – dr M. Janicki.
Zarządzanie:
- I/II semestr I stopnia – mgr inż I. Mstowska;
- III/IV semestr I stopnia – mgr J. M. Kaczmarek;
- V/VI semestr I stopnia – mgr F. Pokusa;
- I/II semestr II stopnia – mgr K. Syrytczyk;
- III/IV semestr II stopnia – mgr W. Rudy.
Logistyka:
- III/IV semestr I stopnia – mgr K. Syrytczyk;
- V/VI semestr I stopnia – dr F. Reiss;
Administracja:
- I/II semestr I stopnia – dr M. Krzyżanowska;
- III/IV semestr I stopnia – dr B. Olszewski;
- V/VI semestr I stopnia – mgr E. Piróg.